26. apr. 2011

Bryllupsfeber...her er noen wedding cakes

Er dere klare for kongelig bryllup? Jeg jobber heldigvis ikke på fredag så da får jeg fulgt med på direktesendingen. Gleder meg til å se brudekjolen og selve kaken...ohhhh...det blir nok flotters!!Jeg lurer på hvor mange etasjer kaken er, 11 etasjer hadde vel Victoria og Daniel hvis jeg ikke husker helt feil..?

Her er noen andre flotte og utrolig vakre bryllupskaker som vi kan se på mens vi venter:

maisiefantaisie.co.uk
Disse to kakene over er fra Maisie Fantaisie, der er det utrolig mange fine kaker.

Bilde er fra et magasin Instyle wedding magazine (2008)

Fra planet-cake.com
Fra planet-cake.com
fra planet-cake.com
Skal du gifte deg i sommer? har du tenkt på kaken? Ikke glem den! Begynn tidlig å planlegg dekoren og hvor høy osv. Hvis du ikke skal lage den selv, som du mest sannsynlig ikke får tid til, så er det best å finne tidlig i prosessen en kakebaker som deler dine ideer og som har mulighet til å lage din drømmekake!!!
Disse bildene husker jeg ikke hvor jeg fant, men søk på google så dukker de opp...

Nattinatt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...