1. juli 2011

Bloggpause!

Det har blitt dårlig med blogging den siste tiden. Kaker og baking har jeg hatt opp i halsen dessverre, de første månedene av graviditeten er blææææææ!!!! Blir kvalm av alt, til og med nybakt brød lukta! Jeg som har bakt brød flere ganger i uka og nå må jeg kjøpe brød i butikken. Og de brødene smaker ikke godt:-( Det er nå jeg skulle ønske jeg hadde en familie som naboene, de er pakistanere og familien der besøker og hjelper hverandre hele tiden. Tar med mat til hverandre og hele slekta spiser sammen nesten hver dag. Koselig det! Men kari og ola nordmann er ikke sånn. Eller fins det noen der ute?

Jeg har ikke orket å lage ordentlig mat eller gjøre husarbeid på en god stund nå. Og det er kaos i huset nå, mannen min jobber mye så han er utslitt når han kommer hjem om kvelden. Så det er nå jeg skulle hatt en "tante Erna" som kommer og lage mat til oss og vasker huset.  Og jeg kan ligge å ruge og klage over hvor elendig jeg føler meg.....hahaha. DREAM ON!!

Ja ja....nå er det sommerferie og det er DEILIG!!
Ha en fin sommer alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...