20. apr. 2012

Planlegge navnefesten til poden

Prøver å finne inspirasjon og ideer til navnefesten til lille prinsen vår som skal holdes i juni. Prøver å planlegge i god tid sånn at det ikke blir noe stress. Blir jo sittende med alt alene siden mannen min er lite interessert og jobber mye. :-)Kanskje like greit.

Har funnet inspirasjon på nettet og deler gjerne med dere andre:
Baby lifestyles.com
En amerikansk nettside jeg kom over hadde mye fint som inspirasjon til baby shower/dåp/navnefest/1 års bursdag.. Babylifestyles.com mange ideer å hente der fra hvordan bordet skal dekkes, pynt og kaker osv.

Baby lifestyles.com
babylifestyles.com

Det er virkelig gjennomført med tema, farger og så delikate farger.... mye fint.
babylifestyles.com




babylifestyles.com

Så utrolig mye fint...jeg ble inspirert i hvertfall. Men om jeg klarer å gjennomføre det så pent og gjennomført vet jeg ikke. Har jo lille prinsen jeg skal ta meg av samtidig også!

Ha en fin helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...