20. jan. 2013

Vært gjennom en tålmodighetstest - figurkaker

Figurkaker som skal sprøytes med icing er ikke helt for meg skjønner jeg nå. Jeg klarte å lage tre figurkaker, med et resultat som er midt på treet. Det ble ikke super bra, jeg hadde vel heller ikke så høye forventninger Til meg selv.
Jeg har lagd figurkake med den sprøytemetoden en gang før. Så veldig Lang erfaring har jeg ikke...men da jeg ble spurt før helgen så måtte jeg bare ta den utfordringa. Teste min tålmodighet!

Den letteste formen som jeg dekorerte var cupcake pan. Den liker jeg!

Og så var det de to andre, airplane pan og huggable Teddy bear. Bamse formen har jeg lagd flere ganger før men ikke med denne sprøyteteknikken. jeg brukte nå stjerne tip 21, og så sprøytet jeg stjerne for stjerne over hele formen. Kjedelig og det tar sånn tid. Så det er ikke en morsom jobb for sånne som meg, født med lite tålmodighet. Kremt...kremt!

Men her er kakene så får vi se om de får bruke dem på utstillingsmessa eller ikke...!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...