29. apr. 2011

Eventyrbryllupet i England

hentet fra flickr.com/photos/britishmonarchy/

Bryllupskaken lagd av Fiona Cairns med sine hjelpere...

The Duke and Duches of Cambridge
hentet fra flickr.com/photos/britishmonarchy/
Et nydelig bryllup var det i dag, skikkelig eventyrbryllup! Måtte felle en tåre eller kanskje to:-) Det er så fint å se to mennesker vise sin kjærlighet for hverandre. De er jo så søte sammen! Jeg ønsker dem all lykke og håper dem får et lykkelig ekteskap uten kleggene (paparazziene).

Bilde fra flickr.com/photos/britishmonarchy/
Men kaken var den jeg gledet meg til å se... litt skuffet var jeg at vi, folket, ikke fikk se mottakelsen og resten av festen. Da kronprinsesse Victoria giftet seg med sin Daniel fikk vi følge middagen og bryllupsdansen. det var fantastisk og morsomt å se hvordan de kongelige "fester".

flickr.com/photos/britishmonarchy
 Jeg lurer på om disse var nervøse? Jeg hadde ikke hatt nerver...

flickr.com/photos/britishmonarchy
Pirke arbeid...
flickr.com/photos/britishmonarchy
flickr.com/photos/britishmonarchy
En utrolig fin bryllupskake!

flickr.com/photos/britishmonarchy

Og så var det sjokoladekake...
flickr.com/photos/britishmonarchy

Gleder meg til jeg skal i bryllup om en måned, endelig er det en venninne som gifter seg. Barn får alle, men ingen gifter seg...DÅRLIG!!! Et ekteskap er spesielt og mye mer ekte mener jeg da! I hvertfall for meg:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...