19. juni 2012

Enkle og raske sprøyte metoder til cupcakes

Jeg baker ingenting om dagen siden lillemann tar all min tid og når kvelden har kommet og begge barna er i seng da leser jeg eller ser på den store svarte boksen foran meg:-) Men jeg skulle gjerne ha bakt mer, og nå om dagen titter jeg litt på nettet etter inspirasjon til navnefesten til minstemann.

Dette innlegget lager jeg mest for min egen del, sånn at jeg kan samle det jeg har funnet i løpet av kvelden i bloggen. Det gjelder vel egentlig alt jeg gjør i denne bloggen;-) hehe...

Men denne gangen er det de mest brukte sprøyte metodene til cupcakes som er enkle og ukompliserte jeg ville finne. Sånn at jeg slipper å dra frem det og det andre når ting skal skje fort og enkelt. Noe kjenner jeg jo til fra før og har gjort flere ganger selv, men kanskje noen andre ikke har gjort det så jeg tar det med likevel...
Så her er resultat:
food.allwomenstalk.com

cakes4funshop.co.uk





cupcakestakethecake.blogspot.com
ohcupcakes.net



bilde fra mycakeschool


phdelicious.wordpress.com


http://ohcupcakes.net

minikakeri.blogspot.com
thecastlewedding.com

http://annaandblue.blogspot.no



og hvis du ikke gidder å finne frem sprøyteposen og tipen så kan du gjøre som dette:


Du bør sjekke flere av disse nettsidene som er linket under bildene...mange flotte nettsider med tutorials... :-)


Ha en flott dag i sola!!

Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...